Coca Cola yeşillendi

Coca Cola, logosunun fonunda kullandığı kırmızı fonu ilk kez yeşille değiştirdi.

Coca Cola yeşillendi
Abone Ol google-news
Yayınlanma: 22.07.2013 - 07:47

Bu değişiklik şimdilik sadece Arjantin'de geçerli. Coca-Cola Life adı verilen düşük kalorili yeni ürününü yeşil renkle satışa sunan firmanın bu ürün için kullandığı şişe ise ödül kazanan ve "Bitkişişe" denilen yüzde 30'u bitkisel malzemeden yapılmış, yüzde yüz geri dönüşüm yapılabilen bir şişe.

Aynı ürünün kutu versiyonları da mevcut.

108 kaloriye sahip yeni ürün Diet Cola'yla klasik kola arasında ara bir ürün olarak piyasaya sürüldü. Şeker ve Stevia'yla tatlandırılan ürünün ilgi görüp görmeyeceği merak ediliyor.

Soda firmalarının 45 farklı üründe kullandığı stevia'nın en popüler olduğu ürünler Fanta Select ve Vitaminwater Zero.

Stevia denilen bitki Paraguay'da yetişiyor. Yıllardır içeceklerde kullanılıyor.

Pepsi CEO'su Indra Nooyi geçen Mayıs ayında yaptığı açıklamada Stevia'nın kolada verimli sonuç vermediğini açıklamıştı.

Pepsi'nin de stevia kullandığı bir ürünü var. Pepsi Next denilen ürün Avustralya'da satılıyor.

Buzdan şişe

Coca-Cola Kolombiya, Haziran ayında da yeni reklam kampanyasıyla özel şişesini tanıtmıştı.

Coca-Cola’nın yeni şişesi, markanın geleneksel ‘soğuk içiniz’ ibaresini güçlendirecek biçimde tamamen buzdan oluşuyor. Şişenin etrafıysa, parmakların buzla temasını engellemek amacıyla yerleştirilmiş kırmızı bir bantla çevrili. Tasarımıyla sıcak yaz günlerine ve Coca-Cola’nın her zaman soğuk içilmesi gerektiğine gönderme yapan şişe, günün sonunda kendiliğinden eriyip yok olması nedeniyle de çevre dostu bir ürün.


Cumhuriyet Tatil Otel Rezervasyon