Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı'na Twitter'dan şikayet yağdı: 'Kadro yoksa oy da yok'

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Fahrettin Altun, Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi'ne (CİMER) yaptığı başvuruların iletilmediğinden endişelenen yurttaşa, yurttaşın yaptığı başvuru sayısı ile yanıt verdi. Öte yandan Altun'un Twitter üzerinden verdiği yanıta yönelik yurttaşların yorumları dikkat çekti. Bir yurttaş '657 ye tabi 4/B li personel 2013 den beri mağdur kadro yoksa oy da yok' yorumunda bulunurken, bi başka yurttaş ise CİMER'e yönelik eleştiride bulundu.

29 Aralık 2018 Cumartesi, 22:28
Abone Ol google-news

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Fahrettin Altun, bir yurttaşın sosyal medyada Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) ile ilgili sorusuna cevap verdi.

Twitter kullanıcısı Altun'a yönelik "Sayın Altun, CİMER'de bir sorun var, başvurular ne zamandır bir türlü kurumlara aktarılmıyor." paylaşımında bulundu.

Altun ise paylaşıma şu şekilde yanıt verdi: 

"Veli Bey, CİMER sistemine bugüne kadar yapmış olduğunuz 791 başvurunun tamamı tarafımızca değerlendirilerek ilgili kurumlara yönlendirilmiştir. CİMER'e olan bu ilginizden dolayı teşekkür eder, başvurularınızı 7/24 bekleriz."

Twitter kullanıcıları da Altun'un paylaşımına yorum yaptı. Yurttaşlar yorumlarında şikayetlerini Cumhurbaşkanına ve bakanlara iletmeye çalışırken, çok sayıda yurttaşın da CİMER'e yönelik eleştiride bulunması dikkat çekti.

'KADRO YOKSA OY DA YOK'

Altun'un paylaşımına yapılan yorumlardan birkaçı şu şekilde:

''657 ye tabi 4/B li personel 2013 den beri mağdur kadro yoksa oy da yok''

''KPSS'den yüksek puanlar almamıza rağmen, bakanlığımızda eksik personel olmasına rağmen neden halâ alım yapılmıyor? 1.5 yıldır süren bu bekleyişimiz ne zaman son bulacak?''

''Sayın Altun, Cimere şikayet olarak yazıyoruz maalesef ki bizim bildiğimiz bilgiyi tekrar bize aktarıyor.''

''Bu BİMER de daha önce benim başımda geldi. Ve şikayette bulunduğum kurum yetkilisi ile karşı karşıya geldim. Güven problemi yaşıyorum şuan bu konuda.''

''En büyük sıkıntı cimere yazılan sıkıntıların ilgili kurumların inisiyatifine bırakılmasıdır ya bildiklerini okuyorlar yada sıkıntıyı şikayet edeni sindiriyorlar yardımcı hizmetliler sınıfı çalışanlarınca atılan onbinlerce şikayetle ilgili hiçbir şey yapılmadı mesela''