DohVinci’nin Yaratıcı Dünyası Artık Türkiye’de

Ünlü oyun hamuru markası Play-Doh’nun yaratıcısı Hasbro, devrim yaratacak yeni markası DohVinci’yi Tuba Ünsal’ın katılımıyla gerçekleşen lansman toplantısında tanıttı.

11 Ağustos 2015 Salı, 16:05
Abone Ol google-news

Tasarladığı oyun ve oyuncaklarla her yaş grubunu eğlence ile buluşturan Hasbro, Türkiye’de satışa sunduğu yeni markası DohVinci’yi, düzenlediği lansman ile tanıttı. Yapılan lansmanda yaratıcılığa yepyeni ve özgürlükçü bir bakış açısı getiren, özel yapısı ile farklı yüzeylere üç boyutlu uygulanabilen DohVinci tanıtıldı.
 
Yapılan toplantıda katılımcılar, DohVinci ile kendi tasarımlarını uygulayarak özel bir deneyim yaşadı. Lansmana katılan Tuba Ünsal da annelik deneyimini ve DohVinci ile yapılan özel tasarımların çocuklarının hayal dünyasına katkısı hakkında bilgi verdi. Ayrıca DohVinci’nin çocukların hayal gücünü nasıl geliştirdiğinden bahsetti. Davetliler ise DohVinci’nin birbirinden farklı renkleriyle seçtikleri cam, ahşap ve porselen gibi farklı materyallerden yapılmış objeler üzerine kendi tasarımlarını uyguladı. Ayrıca DohVinci’nin tasarım setlerinden çıkan fotoğraf çerçevesi, takı ağacı gibi birbirinden farklı objeleri de renklendirerek Hasbro’nun yeni markasını deneyimlediler.
 
Türkiye’de bir ilk: DohVinci
1984 yılından beri Türkiye’de, küçükten büyüğe herkesi gülümsetmek için çalışan dünya oyuncak devi Hasbro, Türkiye’de bir ilk olan yeni ürünü DohVinci ile çocuklara hayallerini ifade etmenin üç boyutlu yolu ile tanıştırıyor. DohVinci Ağustos ayında Türkiye’de satışa sunulacak.
Çocuklara rengarenk bir hayal dünyasının ve sınırsız yaratıcılığın kapılarını açan DohVinci’yi tanıtmaktan ve Türkiye’de satışa sunmaktan büyük mutluluk duyduklarını belirten Hasbro Türkiye Pazarlama Müdürü Caner Sandık şunları söyledi: “Öncelikle DohVinci’yi Türkiye ile buluşturmaktan çok mutluyuz. Bu yeni ürünümüz yaşattığı özel deneyim ile çocukların dünyalarında vazgeçilmez bir ürün olacak. Yaratıcılığın yanında el becerisi de sunan DohVinci ile çocuklar birçok yüzey üzerine tasarım yapma fırsatı bulacaklar” dedi. Sandık konuşmasında Hasbro olarak Türkiye oyuncak pazarı içinde önemli bir yere sahip olacak DohVinci’nin pazarda yepyeni bir kategori oluşturduğunun da altını çizdi.
 
DohVinci Hakkında
Özel tasarım aleti yardımıyla uygulanan DohVinci; yumuşak dokusu ve uygulandığı zemine tutunma özelliği sayesinde birçok yüzey üzerine tasarım yapma fırsatı sunuyor. Üstelik uygulandıktan sonra 24 saat içerisinde kuruyarak kalıcı bir şekil alıyor ve tasarım saklanabiliyor. DohVinci; tasarım setlerinden çıkan fotoğraf çerçevesi, takı ağacı gibi birbirinden farklı objelerin yanı sıra saksı, bardak, kalemlik, hatta dizüstü bilgisayarın dış yüzeyine bile uygulanabiliyor.
 
 

Hasbro hakkında:

Dünya oyuncak devi Hasbro; 1984 yılından beri Türkiye’de, küçükten büyüğe herkesi gülümsetmek için çalışıyor. Markalı oyun ve oyuncak sektörünün önde gelen şirketlerinden biri olan Hasbro, ülkemizde Monopoly, Tabu, Jenga, Transformers, Spider-Man, Star Wars, Play-Doh, Playskool,
My Little Pony,  Littlest Pet Shop Minişler ve Furby gibi markalarıyla çok geniş bir tüketici yelpazesine ürünlerini ulaştırıyor.

Hasbro, Türk insanını markalı oyun ve oyuncaklarıyla buluşturmakla kalmıyor, düzenlediği aktiviteler, yarışmalar ve sosyal medya uygulamalarıyla tüm tüketicilerine eğlenceli deneyimler de yaşatıyor. Markalı oyunlardan oyuncaklara, sinema ve Hasbro stüdyolarında yaratılan çizgi filmlerinden televizyon programlarına, lisanslı ürünlerinden video oyunlarına markalarını tüketicilerle buluşturan Hasbro, 30 yılı aşkın bir süredir Türk insanına eğlencenin kapılarını açıyor.

www.hasbro.com.tr