Dünya devi olma yolunda ilerliyor
Huawei’in dünya çapında 15 Ar-Ge Merkezi, 36 ortak inovasyon merkezi ve 45 eğitim merkezi bulunuyor. Orta ve Doğu Avrupa ile Nordik ülkelerinde 2 Ar-Ge merkeziyle faaliyet gösteren bu şirket, küresel iş gücünün yüzde 45'inden fazlasına denk düşen yaklaşık 70 bin çalışanı ile etkin olarak Ar-Ge çalışmalarına yer veriyor.
170’ten fazla ülkede mevcut olan ve dünya nüfusunun üçte biri tarafından kullanılan Huawei ürün ve hizmetleri, Amerika Birleşik Devletleri, Almanya, İsveç, Rusya, Hindistan ve Çin olmak üzere 15 Ar-Ge merkezi ile faaliyet gösteriyor.
Huawei'nin üç temel iş biriminden biri olan Huawei Tüketici İş Birimi, akıllı telefon, PC ve tablet, giyilebilir ürünler ve bulut servis hizmetleri gibi alanlarda hizmet veriyor.
Huawei'nin küresel ağı ise, telekom endüstrisinde yaklaşık 30 yıllık uzmanlığa dayanılarak inşa edildi ve en yeni teknolojik gelişmeleri dünya genelinde tüketicilere aktarma sorumluluğu ile hareket etmesi ile biliniyor.
Dolaysıyla Avrupa Patent Ofisi'nin (EPO) 2016 yıllık raporuna göre, geçen yıl 2.390 patent başvurusu ile bir önceki yıla göre 2 basamak yukarı çıkarak Avrupa'da 2. sıraya yerleşmesine de şaşırmamak gerekiyor. Neticede Huawei’in bu süreç içinde, yaklaşık 1000 patent başvurusu kabul edildi.
45 milyar ABD doları yatırım yaptı.
Huawei’in dünya çapında 15 Ar-Ge Merkezi, 36 ortak inovasyon merkezi ve 45 eğitim merkezi bulunuyor. Orta ve Doğu Avrupa ile Nordik ülkelerinde 2 Ar-Ge merkeziyle faaliyet gösteren bu şirket, küresel iş gücünün yüzde 45'inden fazlasına denk düşen yaklaşık 70 bin çalışanı ile etkin olarak Ar-Ge çalışmalarına yer veriyor.
Müşteri ihtiyaçlarına dayalı olarak Batı'daki yenilikçi fikirleri Çin'in mühendislik uygulama imkanlarıyla birleştirmeyi amaçlayan Huawei, son 10 yılda geleceğin akıllı dünyasının teknolojik mimarisini araştırma ve keşfetme yönündeki taahhütlerini desteklemek için Ar-Ge çalışmalarına 45 milyar ABD doları yatırım yaptı.
En değerli 100 marka arasında yer aldı
Tüketici İş Birimi ise, akıllı telefonlarda 0,6 oranında bir büyüme öngören IDC'nin tahminlerinin ötesinde bir performans göstererek 2017’de 179.000 milyon ciro elde etti ve bir önceki yılın aynı dönemine göre akıllı telefonda yüzde 29’luk bir büyüme oranı sağladı. Interbrand'ın "en değerli 100" küresel marka listesinde 2015 yılına göre 16 basamak tırmanarak 2016 yılında 72. sırada yer alan Huawei, yine bir önceki yıla göre 20 basamak yukarı çıkarak 2016 yılında da Brand Z tarafından en değerli 100 marka arasında yer aldı.
2017’nin En Çok Paylaşılan Tweet’leri
En Çok Okunan Haberler
- Yeni Ortadoğu projesi eşbaşkanı
- Rus basını yazdı: Esad ailesini Rusya'da neler bekliyor?
- Esad'a ikinci darbe
- İmamoğlu'ndan Erdoğan'a sert çıkış!
- WhatsApp, Instagram ve Facebook'ta erişim sorunu!
- ‘Yumurtacı müdire’ soruşturması
- Polis müdürlerine gözaltı: 'Cevheri Güven' ayrıntısı
- O ülke Suriye büyükelçiliğini açıyor!
- Çanakkale'de korkutan deprem!
- Sette kavga çıkmıştı: Siyah Kalp dizisinde flaş ayrılık