PTT'ye işlem ücreti tepkisi
Tüketici Hakları Derneği Başkanı Turhan Çakar, PTT'nin fatura tahsilatlarında işlem ücreti almasına tepki göstererek, "Bankalardan sonra PTT'de işlem ücreti modasına uydu" dedi.
Tüketici Hakları Derneği Başkanı Turhan Çakar, PTT Genel Müdürlüğü şubelerinde 1 Ocak 2013'ten itibaren işlem ücreti alınmaya başlanması üzerine, vatandaşlardan çok sayıda şikayet geldiğini söyledi.
Vatandaşların, PTT'nin işlem ücreti almasının yasal olup olmadığını, haklarını aramak için nasıl bir yol izleyeceklerini sorduklarını anlatan Çakar, şunları kaydetti: "Bankalardan sonra PTT'de işlem ücreti modasına uydu. Borcunu ödeyen tüketiciden işlem ücreti alınması, hukuka ve kamu yararına aykırıdır. Biz, tüketici haklarına aykırı olan bu ücretlerin alınmasını istemiyoruz. Bu durumu protesto ediyoruz. İşin acı tarafı kamu kurumlarının da ücret almaya başlaması."
Çakar, tutarın az gibi gözüktüğünü ancak ayda 6 fatura ödeyen bir ailenin, yıllık işlem ücretinin 72 liraya yaklaştığını belirterek, bunun kabul edilemez olduğunu ifade etti.
Turhan Çakar, yurttaşlardan, işlem ücreti bedellerini geri almak için önce PTT şubelerine dilekçeyle başvurmalarını, ödeme yapılmaması halinde tüketici sorunları hakem heyetlerine müracaat etmelerini istedi.
En Çok Okunan Haberler
- Suriye'yi nasıl terk ettiğinin ayrıntıları ortaya çıktı!
- Petlas'tan o yönetici hakkında açıklama
- Nevşin Mengü hakkında karar
- 3 zincir market şubesi mühürlendi
- Geri dönüş gerçekten 'akın akın' mı?
- Eski futbolcu yeni cumhurbaşkanı oldu
- Fidan'dan 'Suriye Kürtleri' ve 'İsrail' açıklaması
- Müge Anlı'nın eşine yeni görev
- Bakanlık 5 ildeki lahmacuncuları ifşa etti
- AKP’nin tabutu CHP sıralarına kondu