Yapı Kredi'den işitme engellilere özel hizmet

Yapı Kredi'den yapılan açıklamada, bankanın, işitme engelli müşterilerinin telefonla alamadığı çağrı merkezi hizmetlerini, "online chat" sayesinde 7 gün 24 saat verdiği belirtildi.

Yapı Kredi'den işitme engellilere özel hizmet
Abone Ol google-news
Yayınlanma: 11.12.2008 - 10:32

Yapı Kredi, işitme engelli müşterilerine çağrı merkezi hizmeti sunuyor. Yapılan açıklamada, Yapı Kredi internet şubesi üzerinden verilen ve "bankacılık sektöründe bir ilk" olan hizmetten, bireysel ve kurumsal olmak üzere yaklaşık 500 müşterinin düzenli bir şekilde yararlandığı kaydedildi.

Açıklamada, online chat hizmetinde müşterilerin, şube veya çağrı merkezine yönlendirilmeden, kayıp-çalıntı kart bildirimi, kart kapama, manyetik hasar nedeniyle yeni kart talebi, kredi kartı bilgi güncelleme ve benzeri işlemlerin tamamını gerçekleştirebildikleri vurgulandı.
 


Cumhuriyet Tatil Otel Rezervasyon