Netflix, Microsoft ile anlaştı
Akış devi Netflix, reklam destekli abonelik planı için adım atıyor. Şirket, yeni planı için Microsoft ile ortaklık kuruyor. Yeni model için abonelerden ne kadar ücret alınacağı ise henüz açıklanmadı.
Bu yılın başlarında üzücü bir kazanç raporuyla karşı karşıya kalan dijital yayın platformu Netflix, daha ucuz, reklam destekli bir abonelik planı üzerinde çalıştığını açıkladı. Bu hafta da şirket, Microsoft ile yeni plan için çalıştığını duyurdu.
Şirket Microsoft’un daha ucuz bir seçenek sunacağını belirtti.
YENİ ORTAKLIKLA BİRLİKTE DAHA FAZLA SEÇENEK SUNMAYI PLANLIYOR
ShiftDelete'in aktardığı habere göre; Netflix, mayıs ayında daha fazla abone çekmek için daha düşük fiyatlı bir sürüm sunacağını belirtti.
Bu duyuru ise şirketin on yıldan fazla süredir ilk abone kaybını bildirmesinin ardından geldi. Yaptığı açıklamada ise akış hizmeti, ‘teknoloji ve satış ortağı’ olarak Microsoft’u seçtiğini açıkladı.
Netflix’in COO ve Baş Ürün Sorumlusu Greg Peters, Microsoft’un katılımıyla ilgili açıklama yaptı:
"Microsoft, reklam destekli yeni bir teklif oluşturmak için birlikte çalışırken, tüm reklamcılık ihtiyaçlarımızı destekleme konusunda kanıtlanmış bir yeteneğe sahiptir. Daha da önemlisi, Microsoft, üyelerimiz için güçlü gizlilik korumalarının yanı sıra hem teknoloji hem de satış tarafında zaman içinde yenilik yapma esnekliği sundu."
We’re thrilled Netflix has selected Microsoft as its advertising technology and sales partner. We want publishers to have more long-term viable ad monetization platforms, so more people can access the content they love wherever they are. https://t.co/QmPszxJTOf
— Satya Nadella (@satyanadella) July 13, 2022
‘NETFLIX VE MICROSOFT İÇİN BÜYÜK BİR GÜN’
Ayrıca Peters, planın etkinliğe hazır hale gelmesinden önce Netflix’in hala birkaç şey üzerinde çalıştığını belirtti. Bu planla birlikte amaç, abonelere daha fazla seçenek ve reklamverenler için daha iyi bir televizyon markası deneyimi sunmak olduğunu söyledi.
Microsoft CEO’su Satya Nadella, şirketin yeni teklifte, Netflix’in teknoloji ve satış ortağı olarak adlandırılmaktan heyecan duyduğunu belirtti. Bunun yanı sıra ‘Netflix ve Microsoft için büyük bir gün’ şeklinde niteledi.
Bu açıklamada Netflix’in yeni planına dair herhangi bir bilgi yer almıyor. Ancak, iddialara göre mevcut temel, standart ve premium planların yanında var olacağı. Ayrıca reklam destekli planın, temel plandan daha ucuz olacağı iddialar arasında yer alıyor.
En Çok Okunan Haberler
- Rus basını yazdı: Esad ailesini Rusya'da neler bekliyor?
- Yeni Ortadoğu projesi eşbaşkanı
- Esad'a ikinci darbe
- İmamoğlu'ndan Erdoğan'a sert çıkış!
- ‘Yumurtacı müdire’ soruşturması
- Çanakkale'de korkutan deprem!
- Naci Görür'den korkutan uyarı
- 6 asker şehit olmuştu
- Kurum, şişeyi elinin tersiyle fırlattı
- ‘Toprak bütünlüğü’ masalı ve Suriye: İmkânsız bir ülke