Fenerbahçe futboluyla taraftarına kan kusturuyor! Yazmaktan bıktım artık. Hep aynı şey... İlk 11’ler her maçta farklı, oyun önce kötü sonra iyi gibi. Bir standart yok. Geriye düşüyor, öne geçiyor ama skoru koruyamıyor... Hem de Kadıköy’de... Mourinho dün dörtlü forvetle başladı ama “Hikâye” desem yeri. Takım yine yürüdü sahada. Talisca ne yapsın, Maximin ne yapsın? Fenerbahçe neden sürekli kötü oynuyor? Hem de ligin bu döneminde... Ders çalışmak yok mu? Sarı-Lacivertli takımın ve Mourinho’nun taraftara yaşattığı kâbus hoş değil. Yediği üç golü de Livakovic’e yakıştıramadım. 9 eksikle gelen Kayserispor taş gibi top oynadı, tebrik etmek lazım. G.Saray’la puan farkı 5 oldu, bana göre artık bu iş bitti. Fenerbahçe için şamipyonluk bundan sonra hayalden bile öte.. Mourinho’nun eseri!
Yazarın Son Yazıları
Amatör ruh
Her ülkede olduğu gibi bizde de futbol başı çeker.
Devamını Oku
24.06.2026
Başka bahara
Dünya Kupası’na katılma hayalini gerçekleştirdik hepsi o kadar.
Devamını Oku
21.06.2026
Uyan hocam!
Dünya Kupası’na kötü başladık.
Devamını Oku
15.06.2026
Köksal Ağabey...
Köksal Özbek, Cumhuriyet Ailesi’nin önemli bir parçasıydı.
Devamını Oku
10.06.2026
Tecrübe kazandırdı
Hafta sonu Fenerbahçe için hareketli bir kongreye tanıklık ettim. İki adaylı seçime gidildi.
Devamını Oku
09.06.2026
Stresten kurtulduk!
Nihayet sezon bitti...
Devamını Oku
18.05.2026