Ali Koç sezon başı “Öyle bir takım kuracağım ki size şampiyonluk sözü vermeme gerek kalmayacak” demişti! Dün Kadıköy’de tribünlere bakınca sözlerine inanan kimsenin kalmadığını keşke anlayabilse! Ama olağanüstü seçimi taa eylüle aldığına göre bence anlamamış! Yazık!
Yazarın Son Yazıları
Tecrübe kazandırdı
Hafta sonu Fenerbahçe için hareketli bir kongreye tanıklık ettim. İki adaylı seçime gidildi.
Devamını Oku
09.06.2026
Stresten kurtulduk!
Nihayet sezon bitti...
Devamını Oku
18.05.2026
Bekleseydiniz!
Tedesco’nun gönderilmesi, Fenerbahçe yönetiminin aldığı en anlamsız kararlardan biri olarak hafızalara kazındı.
Devamını Oku
29.04.2026
Başka yol kalmadı
4 günde bu kadar yıkım yaşamak sadece Fenerbahçe’nin başarabileceği bir şeydi.
Devamını Oku
22.04.2026
Pes artık!
Söylenecek söz yok...
Devamını Oku
18.04.2026
Meydan okudu
Şampiyonluk isteyen takım, rakibin sert oyununa da hakemin hatalı kararlarına da meydan okuyup kazanmasını bilmeli!
Devamını Oku
12.04.2026