Kadıköy sessiz, heyecan yok... Stada giriyorum, tribünler bomboş... Her şey geçen haftaki Karagümrük maçıyla bitti aslında... Ama “Çıkmadık candan umut kesilmez” misali stada gelen 12 bin Sarı-Lacivertli yürek, belki de bağrına taş basıp takımlarını destekledi. İlk yarı yine vasat ve pozisyonsuz oyun, hızlı hücumla atılan bir gol. Sonra skor 1-1 olunca herkes “Eyvah” diyor. Nene’nin üst düzey performansı, Asensio ile Guendouzi’nin kalitesi farklı galibiyeti getirdi. Devamı yok gibi... Çünkü şampiyonluk heyecanı hissedilmiyor camiada... Konuşulanlar ise iç kavgalar, prim krizleri, Tedesco’nun hataları, Sadettin Saran’ın durumu, seçim olacak mı olmayacak mı tartışmaları... Fazla söze gerek yok!
Yazarın Son Yazıları
Başka bahara
Dünya Kupası’na katılma hayalini gerçekleştirdik hepsi o kadar.
Devamını Oku
21.06.2026
Uyan hocam!
Dünya Kupası’na kötü başladık.
Devamını Oku
15.06.2026
Köksal Ağabey...
Köksal Özbek, Cumhuriyet Ailesi’nin önemli bir parçasıydı.
Devamını Oku
10.06.2026
Tecrübe kazandırdı
Hafta sonu Fenerbahçe için hareketli bir kongreye tanıklık ettim. İki adaylı seçime gidildi.
Devamını Oku
09.06.2026
Stresten kurtulduk!
Nihayet sezon bitti...
Devamını Oku
18.05.2026
Bekleseydiniz!
Tedesco’nun gönderilmesi, Fenerbahçe yönetiminin aldığı en anlamsız kararlardan biri olarak hafızalara kazındı.
Devamını Oku
29.04.2026