Bir sezonu daha geride bıraktık. Şampiyonluk F.Bahçe için yine hüsranla noktalandı. Peki önümüzdeki sezon öncesi neler olacak? Seçim söz konusu. Ali Koç bırakır mı, Aziz Yıldırım kongre üyelerinden istediği desteği alabilecek mi? Şartı var biliyorsunuz. Mourinho ve futbolcuların durumu ne olacak? Soru işareti çok. Zamana bırakıp yaşamak en doğrusu. Bence tepeden tırnağa kan değişimi kaçınılmaz.
Yazarın Son Yazıları
Stresten kurtulduk!
Nihayet sezon bitti...
Devamını Oku
18.05.2026
Bekleseydiniz!
Tedesco’nun gönderilmesi, Fenerbahçe yönetiminin aldığı en anlamsız kararlardan biri olarak hafızalara kazındı.
Devamını Oku
29.04.2026
Başka yol kalmadı
4 günde bu kadar yıkım yaşamak sadece Fenerbahçe’nin başarabileceği bir şeydi.
Devamını Oku
22.04.2026
Pes artık!
Söylenecek söz yok...
Devamını Oku
18.04.2026
Meydan okudu
Şampiyonluk isteyen takım, rakibin sert oyununa da hakemin hatalı kararlarına da meydan okuyup kazanmasını bilmeli!
Devamını Oku
12.04.2026
İçimizden biri
Bizim Çocuklar öylesine büyük bir gururu yaşattı ki...
Devamını Oku
02.04.2026