Fenerbahçe Bodrum’da fişi erken çekti. Farklı skordaki etken tartışmasız iki takım arasında büyük güç farkı olması. Buna bir de 18 yaşındaki Rüzgar’ın kaleyi devralmasını ekleyelim. Mücadeleye girmeyeceğim çünkü doyurucu bir futbol oynanmadı. Oğuz Aydın’ın oyunu ve golleri göz kamaştırıyor. Avrupa kulüpleri peşinde. Bence bir yıl daha burada kalsın. Talisca çaba gösteriyor ama Fenerbahçe kendisini daha çok Avrupa için almıştı. Sırada çarşamba gecesi G.Saray’la kupada oynanacak çeyrek final mücadelesi var. Sarı-Lacivertliler sonrasında yine Kadıköy’de bu kez Trabzonspor’la lig maçı oynayacak. Asıl 90 dakikalar bu maçlar. Bakalım neler yaşanacak?
Yazarın Son Yazıları
Stresten kurtulduk!
Nihayet sezon bitti...
Devamını Oku
18.05.2026
Bekleseydiniz!
Tedesco’nun gönderilmesi, Fenerbahçe yönetiminin aldığı en anlamsız kararlardan biri olarak hafızalara kazındı.
Devamını Oku
29.04.2026
Başka yol kalmadı
4 günde bu kadar yıkım yaşamak sadece Fenerbahçe’nin başarabileceği bir şeydi.
Devamını Oku
22.04.2026
Pes artık!
Söylenecek söz yok...
Devamını Oku
18.04.2026
Meydan okudu
Şampiyonluk isteyen takım, rakibin sert oyununa da hakemin hatalı kararlarına da meydan okuyup kazanmasını bilmeli!
Devamını Oku
12.04.2026
İçimizden biri
Bizim Çocuklar öylesine büyük bir gururu yaşattı ki...
Devamını Oku
02.04.2026