Fenerbahçe Bodrum’da fişi erken çekti. Farklı skordaki etken tartışmasız iki takım arasında büyük güç farkı olması. Buna bir de 18 yaşındaki Rüzgar’ın kaleyi devralmasını ekleyelim. Mücadeleye girmeyeceğim çünkü doyurucu bir futbol oynanmadı. Oğuz Aydın’ın oyunu ve golleri göz kamaştırıyor. Avrupa kulüpleri peşinde. Bence bir yıl daha burada kalsın. Talisca çaba gösteriyor ama Fenerbahçe kendisini daha çok Avrupa için almıştı. Sırada çarşamba gecesi G.Saray’la kupada oynanacak çeyrek final mücadelesi var. Sarı-Lacivertliler sonrasında yine Kadıköy’de bu kez Trabzonspor’la lig maçı oynayacak. Asıl 90 dakikalar bu maçlar. Bakalım neler yaşanacak?
Yazarın Son Yazıları
Amatör ruh
Her ülkede olduğu gibi bizde de futbol başı çeker.
Devamını Oku
24.06.2026
Başka bahara
Dünya Kupası’na katılma hayalini gerçekleştirdik hepsi o kadar.
Devamını Oku
21.06.2026
Uyan hocam!
Dünya Kupası’na kötü başladık.
Devamını Oku
15.06.2026
Köksal Ağabey...
Köksal Özbek, Cumhuriyet Ailesi’nin önemli bir parçasıydı.
Devamını Oku
10.06.2026
Tecrübe kazandırdı
Hafta sonu Fenerbahçe için hareketli bir kongreye tanıklık ettim. İki adaylı seçime gidildi.
Devamını Oku
09.06.2026
Stresten kurtulduk!
Nihayet sezon bitti...
Devamını Oku
18.05.2026