Kartal maça yüksek enerjiyle başladı. Galatasaray savunmasının arasına uzun toplar attılar, hızlı, dikine çıktılar. Rafa soldan zorladı, şık bitirdi. Ardından Polonyalı VAR’dan gelen kırmızı kart durgun Cim-Bom’u canlandırırken Beşiktaş’ı rehavete uğrattı. Ve Siyah-Beyazlılar Torreira’ya rahat vurdurunca skor: 1-1. Sonra Galatasaray oyunu yavaşlattı, Beşiktaş da ona uydu. Kartal topa sahipti ama hızlı değildi. Düğüm Gedson’un duran top organizasyonuyla çözüldü: 2-1. Ve Kartal hak eden oyunuyla derbiyi kazandı.
Yazarın Son Yazıları
Bu son olsun
Şu geçtiğimiz günlerde Türkiye “mutlak butlan” kararıyla öylesine dalgalandı ki adeta başka bir şeyin önemi kalmadı ülkede. Ama yaklaşan Dünya Kupası da vardı.
Devamını Oku
04.06.2026
Önce cesur yönetim
Beşiktaş’ta hoca arayışı sürüyor.
Devamını Oku
28.05.2026
Çare kafalarda
Sergen Yalçın “Taraftar isterse giderim” dedi; taraftar istedi ve o da gitti.
Devamını Oku
21.05.2026
En az hata mı?
Herhâlde yılın esprisi buydu; TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu’nun “Avrupa’nın en az hata yapan hakemleri bizde” açıklaması…
Devamını Oku
14.05.2026
Elde var sıfır!
Zaman kelimesini dillerinden düşürmeyenler sürekli “Zamana ihtiyacımız var” diyenler nedense zamanı en çok heba edenler.
Devamını Oku
07.05.2026
Boşa çıkan emek
Beşiktaş topa ve oyuna hâkim.
Devamını Oku
06.05.2026