Her iki takımda da büyük eksikler var. Ve Fenerbahçe 7, Beşiktaş 6 yerli oyuncuyla sahada. Kartal’da Cerny forvet arkasında Orkun daha geride Salih onun yanında. Yani etkili bir diziliş değil bu. Zaten Fener orta alanda çok rahat. Siyah-Beyazlılar ise ileride baskı kuramıyor. Geriden oyun kurmaya ise hiç çalışmamışlar. Bu da Fenerbahçe’nin bol alan bulmasının nedeni. Fakat Beşiktaş ilk hızlı çıkışı ve ilk isabetli vuruşuyla golü buluyor. Ama VAR’dan gelen penaltıyla -Abraham rakibinin formasını çekmiş- Fenerbahçe hemen karşılık veriyor. Yani yine Beşiktaş aleyhine verilen kolay bir penaltıyla. 2. yarı karşılıklı pozisyonlarla başlıyor. Ama kaleci Tarık’ın kurtarışları daha fazla. Son 25 dakikaya girerken yine dağılıyor maç. 83’te Orkun’un itilmesi pozisyonunda VAR yok oluveriyor. Fakat maçın en iyisi Cerny uzatmada golü buluyor ve 3 puan Beşiktaş’ın oluyor.
Yazarın Son Yazıları
En tepeden en dibe düştük.
Futbolda olmazsa olmaz şey fizik kondisyon. Ve tabii ki tempo. Koşacaksın hem de ivmeli koşacaksın. Rakibine karşı hamle üstünlüğünü ancak böyle sağlarsın...
Zaten artık kadroya onu aldın bunu almadın zamanı hiç değil. Tam destek hep destek zamanı. Şans dileme zamanı. Ev sahibi ABD ile aynı gruba düşerek şimdiden şanslıyız aslında. Ama asıl zorluk da yine bu gruptan çıkabilmekte. Hele grup birincisi olarak çıkarsak yolumuz çeyrek finale kadar gidebilir. Hatta gönlüm daha da sonrasına kadar uzanıyor ama orası bende kalsın. Artık şu saatten sonra bizim buralardan yapabileceğimiz tek şey de taa oralara şans sinyalleri göndermek, iyi dileklerde bulunmak olur. Her şey umarım istediğimiz gibi olur...
Şu geçtiğimiz günlerde Türkiye “mutlak butlan” kararıyla öylesine dalgalandı ki adeta başka bir şeyin önemi kalmadı ülkede. Ama yaklaşan Dünya Kupası da vardı.
Beşiktaş’ta hoca arayışı sürüyor.
Sergen Yalçın “Taraftar isterse giderim” dedi; taraftar istedi ve o da gitti.