Beşiktaş’ın ilk on birinde 6-7 oyuncu belli artık. Ama ben mesela Milli Takım kalecisi Mert’in, Sergen Yalçın’la birlikte neden itibar kaybına uğradığını anlamıyorum. Ayrıca Orkun, Ndidi’nin yanında oynamaz. Hiçbir defansif aksiyonda yok. Sürekli kart görüyor. Bu durumda Cerny forvet arkasına geçiyor. O da sırtı dönük oynayamaz. Böylece Beşiktaş 4-1-5 bölünüyor. Orta alan bomboş. Antep burada cirit atıyor. Sonra Cengiz çıkınca Rashica alınmaz. Cerny kanada Orkun 10 numaraya geçer. Oyuna da Demir Ege veya Kartal girer. Bu diziliş aslında Sergen Yalçın’ın geleceği olurdu. Peki Taylan için ne bekleniyor? Gördük; 2. yarı Orkun, Cerny’nin yerine geçince Beşiktaş daha çok atak yaptı. Oyuncuların numaradan yerlerde yatmaları ise çok bıktırıcı. Ve galibiyet halinde 4.lüğe yükselecek olan Beşiktaş 2-2’lik skorla 2 puan kaybediyor.
Yazarın Son Yazıları
En tepeden en dibe düştük.
Futbolda olmazsa olmaz şey fizik kondisyon. Ve tabii ki tempo. Koşacaksın hem de ivmeli koşacaksın. Rakibine karşı hamle üstünlüğünü ancak böyle sağlarsın...
Zaten artık kadroya onu aldın bunu almadın zamanı hiç değil. Tam destek hep destek zamanı. Şans dileme zamanı. Ev sahibi ABD ile aynı gruba düşerek şimdiden şanslıyız aslında. Ama asıl zorluk da yine bu gruptan çıkabilmekte. Hele grup birincisi olarak çıkarsak yolumuz çeyrek finale kadar gidebilir. Hatta gönlüm daha da sonrasına kadar uzanıyor ama orası bende kalsın. Artık şu saatten sonra bizim buralardan yapabileceğimiz tek şey de taa oralara şans sinyalleri göndermek, iyi dileklerde bulunmak olur. Her şey umarım istediğimiz gibi olur...
Şu geçtiğimiz günlerde Türkiye “mutlak butlan” kararıyla öylesine dalgalandı ki adeta başka bir şeyin önemi kalmadı ülkede. Ama yaklaşan Dünya Kupası da vardı.
Beşiktaş’ta hoca arayışı sürüyor.
Sergen Yalçın “Taraftar isterse giderim” dedi; taraftar istedi ve o da gitti.