Sakat, cezalı ve milli takımlara gidenler nedeniyle Beşiktaş’ta Demir Ege, Kartal ve Taylan ilk on birde. Yani eğrisi doğrusuna gelmiş. Zaten hata yapacaklarsa bu gençler yapsın. Ve Orkun bu kez en etkili olduğu forvet arkasında. Maç tempolu başlıyor ama 3. bölgede rastgele ortalar, yanlış paslar işi bozuyor. Yine de Beşiktaş’ın net pozisyonları ve direkten dönen topu var. Abraham 43’te ceza alanı içinde sakatlanıp -ki bu penaltı olabilir- çıkınca 18’lik Devrim oyuna giriyor. Rashica santrfora geçiyor. Böylece sahada 5 altyapı oyuncusu oluyor Kartal’ın. Mücadele var, dayanışma var bu takımda. Hızlı çıkınca Rashica ile gol de geliyor. Sonuçta 3 puan 1 golle kazanılıyor. Zorunluluktan da olsa ilk kez Beşiktaş takım gibi oynuyor. Bu bir başlangıç olabilir.
Yazarın Son Yazıları
En tepeden en dibe düştük.
Futbolda olmazsa olmaz şey fizik kondisyon. Ve tabii ki tempo. Koşacaksın hem de ivmeli koşacaksın. Rakibine karşı hamle üstünlüğünü ancak böyle sağlarsın...
Zaten artık kadroya onu aldın bunu almadın zamanı hiç değil. Tam destek hep destek zamanı. Şans dileme zamanı. Ev sahibi ABD ile aynı gruba düşerek şimdiden şanslıyız aslında. Ama asıl zorluk da yine bu gruptan çıkabilmekte. Hele grup birincisi olarak çıkarsak yolumuz çeyrek finale kadar gidebilir. Hatta gönlüm daha da sonrasına kadar uzanıyor ama orası bende kalsın. Artık şu saatten sonra bizim buralardan yapabileceğimiz tek şey de taa oralara şans sinyalleri göndermek, iyi dileklerde bulunmak olur. Her şey umarım istediğimiz gibi olur...
Şu geçtiğimiz günlerde Türkiye “mutlak butlan” kararıyla öylesine dalgalandı ki adeta başka bir şeyin önemi kalmadı ülkede. Ama yaklaşan Dünya Kupası da vardı.
Beşiktaş’ta hoca arayışı sürüyor.
Sergen Yalçın “Taraftar isterse giderim” dedi; taraftar istedi ve o da gitti.