Açıkçası F.Bahçe bu zor eşleşmenin Kadıköy’deki ayağında beklenenin altında bir oyun sergiledi. Benfica eski Benfica değil. Ama özellikle ilk yarı topu iyi kullanıp Sarı-Lacivertlilere fırsat tanımadılar. Zaten F.Bahçe de kazandığı topları ileri götürmekte zorlandı. Portekiz ekibi etkili işler yaptı mı hayır. F.Bahçe de Benfica da risk almadı, kontrollü bir tarzı seçip adeta “Bu maç 0-0 bitsin de rövanşa bakarız” dediler. Üstelik Benfica 71’den sonra 10 kişi oynamasına rağmen F.Bahçe kanatlarını işletemedi, merkezden de gelemedi. Dolayısıyla gollük pozisyona giremedi, sadece birkaç şut izledik. Haftaya rövanşta her şey olabilir, F.Bahçe biraz kıpırdanırsa Şampiyonlar Ligi biletini alabilir. Kerem Aktürkoğlu etkisizdi, muhtemelen F.Bahçe’ye transfer işi uzadığı için mental bir düşüş yaşıyor
Yazarın Son Yazıları
Amatör ruh
Her ülkede olduğu gibi bizde de futbol başı çeker.
Devamını Oku
24.06.2026
Başka bahara
Dünya Kupası’na katılma hayalini gerçekleştirdik hepsi o kadar.
Devamını Oku
21.06.2026
Uyan hocam!
Dünya Kupası’na kötü başladık.
Devamını Oku
15.06.2026
Köksal Ağabey...
Köksal Özbek, Cumhuriyet Ailesi’nin önemli bir parçasıydı.
Devamını Oku
10.06.2026
Tecrübe kazandırdı
Hafta sonu Fenerbahçe için hareketli bir kongreye tanıklık ettim. İki adaylı seçime gidildi.
Devamını Oku
09.06.2026
Stresten kurtulduk!
Nihayet sezon bitti...
Devamını Oku
18.05.2026